Jin Joga

Jin joga je umirjena vadba, kjer se položaji večinoma izvajajo na tleh, saj ne krepimo mišic, temveč jih RAZTEZAMO in SPROŠČAMO. Prav tako vplivamo na vezivna tkiva, tetive in vezi ter celo na kosti in na ta način povečujemo gibljivost.

Lahko bi rekli, da je JIN JOGA kot neke vrste masaža, s katero sproščamo parasimpatični živčni sistem in se sprostimo stres.

Posebnost te vadbe je, da v položaju ostajamo dlje časa in se ne premikamo. Razlika s klasično vadbo joge, ki jo ponavadi izvajamo (hatha joga), je predvsem v tem, da se pri jin jogi položaju predamo, pri hatha jogi pa v položaju vztrajamo. Poleg tega, pri jin jogi mišice sproščamo, pri hatha jogi pa jih krepimo. Zato se ob vadbi jin joge priporoča tudi kakšna druga bolj aktivna vadba, npr. hatha joga, pilates, ples, ipd…

Vadba jin joge je primerna tako za začetnike, kot tudi za bolj izkušene. Vadbo priporočamo od 1x do 3x na teden.

Urnik vadb si lahko pogledate tukaj URNIK

Trenutno smo se preselili v “studio online”, upamo pa, da se bomo kmalu spet družili ob vadbi joge v živo. Več o samem poteku online joge si preberite na sledeči povezavi, kjer najdete tudi začasni urnik: ONLINE JOGA 

Naredite nekaj koristnega zase in se prijavite na vadbo JIN JOGE preko spodnje povezave. Vpišete se lahko kadarkoli. Prvi »testni« obisk pa je brezplačen.